Propozície: 0. ročník bežeckého podujatia Beh kalváriou
Pokyny a základné informácie
Dátum: 4.6.2022
Miesto: Kalvária, Považská Bystrica
Štart: Deti: 10.00, Dospelí: 12.15
Ročník: 0.
Povrch: Lesné cesty
Hlavná trať
- 4km – prevýšenie: 150m – 1 okruh
- 8km – prevýšenie: 300m – 2 okruhy
- Foto a vizualizácia, dynamický priebeh
Trate pre deti:
- 200, 400m a 600 (foto a vizualizácia, dynamický priebeh)
- 2200m (foto a vizualizácia, dynamický priebeh)
Organizátor:
Peter Opoldik, LEO TRADE s.r.o.
Kontakt: opoldik@gmail.com, 0915 774 889
František Stanek, PIFEMA s.r.o.
Kontakt: info@alu-terasy.sk, 0917 865 026

Pravidlá: preteká sa podľa pravidiel Slovenského atletického zväzu a týchto propozícií
Účastnícky limit: 500
Registrácia: www.vysledkovyservis.sk/beh-kalvariou-prihlaska
ŠTARTOVNÉ :
deti:
- vopred 2€ do 2. júna
- 4€ na mieste
dospelí:
- vopred 10€ do 2. júna
- 15€ na mieste
Za riadne prihláseného sa považuje účastník až po zaplatení štartovného poplatku.
Celý výťažok Behu Kalváriou bude venovaný na charitatívny účel – podporu OZ Vzostup5
OZ Vzostup5 je občianske združenie, ktorého členmi sú ľudia od 22-50 rokov so zdravotným postihnutím ako Downov syndróm, autizmus, psychickými, rečovými a inými poruchami.
Predmetom činnosti združenia je poradenská činnosť a pomoc ľuďom v núdzi, organizovanie prednášok, charitatívnych podujatí, integrácia a inklúzia postihnutých v bežnom živote.
Členovia OZ Vzostup5

GENERÁLNI PARTNERi
SPONZORI PODUJATIA












Mediálni partneri
Pridajte sa k SPONZOROM
Medaily pre podujatie
Medaily od WinMed
Medaily pre tieto preteky promtne zabezpečila vo vysokej kvalite spracovania spoločnosť WinMed.
KATEGÓRIE DOSPELÝCH
KATEGÓRIE DETÍ
Pre zaradenie do vekovej kategórie je rozhodujúci vek dosiahnutý v kalendárnom roku konania pretekov bez ohľadu na deň a mesiac narodenia.
Pri účastníkoch do 18 rokov vrátane je potrebný podpísaný súhlas zákonného zástupcu.
Úhrada štartovného
Možnosti platenia štartovného
Ak nevyužijete možnosť platby kartou, príde vám e-mail s inštrukciami k ostatným druhom platieb (ak e-mail nenájdete, skontrolujte si priečinok SPAM alebo Nevyžiadaná pošta). Neuhrádzajte, prosíme, štartovné poštovou poukážkou.
Odmeny pre hlavné kategórie
- Účastnícka medaila pre každého bežca a bežkyňu v cieli.
- Výdatné občerstvenie po dobehnutí do cieľa v cene registrácie (guláš, pivo – alko, nealko, nápoje…)
- Pre prvých troch víťazov z každej kategórie: Trofeje, medaily a vecné ceny od partnerov.
- Tombola
Odmeny pre detský beh
1. Kategória
- Účastnícka medaila a diplom
- Prekvapenie pre deti
2.-4. Kategória
- Účastnícka medaila
- Pre prvých troch v každej kategórii: Trofeje, medaily a vecné ceny od partnerov
Prezentácia
- 4. 6. 2022 od 08:00 do 11:30 hod.
Pitný režim a toalety budú zabezpečené.
Sledujte detailné informácie k podujatiu na www.alu-terasy.sk/beh-kalvariou.
Zdravotná služba: V priestore štartu a cieľa, rovnako tak popri trati, bude k dispozícii rýchla zdravotná a záchranná služba.
Štartové zahŕňa
- štartové číslo,
- merací čip,
- medailu po prebehnutí cieľom,
- občerstvenie na trati,
- jedlo v cieli,
- SMS s výsledným časom na mobilné číslo uvedené v online prihláške.
Poistenie
Na zadnej strane štartového čísla bude rovnako ako v online prihlasovacom formulári možnosť vyplniť zdravotné údaje o vás. Tieto údaje použije organizátor výlučne v prípade zdravotných komplikácií pretekára a následného ošetrenia zdravotnou a záchrannou službou. V prípade záujmu doplňte, prosíme, predložené údaje o váš aktuálny zdravotný problém, chorobu, alergiu, kontaktnú osobu, prípadne inú dôležitú informáciu, ktorá nám môže pomôcť v prípade, ak vám počas, respektíve po skončení behu bude poskytovaná zdravotná pomoc. Na zadnej strane nájdete aj telefonický kontakt na záchrannú službu počas podujatia.
Meranie časov
Výsledky
Presun štartovného čísla na inú osobu a zmeny v prihláške
Drobné zmeny v prihláške, ako napríklad oprava klubu, sa vykonávajú zadarmo.
V prípade, ak chcete prepísať vaše štartové číslo na iného účastníka alebo urobiť drobnú zmenu v prihláške, môžete tak urobiť na stránke vysledkovyservis.sk. V hlavnom menu vyberte položku „Zmena prihlášky“ a uveďte všetky údaje o novom účastníkovi. Zmenu musí urobiť osoba, ktorá bola pôvodne prihlásená. Štartový balík preberá nový účastník. Po prevzatí štartového balíka už nie je presun štartovného čísla možný.
Protesty
Organizátor Pifema, s. r. o. si vyhradzuje právo upraviť a bližšie špecifikovať niektoré údaje uvedené v týchto propozíciách.
Vyššia moc
V takomto prípade nemá účastník nárok na vrátenie štartovného poplatku, respektíve jeho časti, nakoľko organizátorovi už vznikli náklady na prípravu podujatia v čase pred samotným momentom prerušenia či zrušenia podujatia. Organizátor môže po zvážení všetkých okolností a vyčíslení nákladov spojených s prípravou podujatia kompenzovať účastníkovi časť štartovného.
Opatrenia COVID-19
Pre divákov a súťažiacich je povinný negatívny výsledok RT-PCR/LAMP testu nie starší ako 72 hodín, alebo AG testu nie starší ako 24 hodín.
Výnimky z testovania:
- a) ktoré sú najmenej 21 dní, ale nie viac než 90 dní po aplikácii prvej dávky očkovacej látky proti ochoreniu COVID-19 s dvojdávkovou schémou, pokiaľ nebola aplikovaná druhá dávka očkovacej látky proti ochoreniu COVID-19,
- b) ktoré sú najmenej 21dní, ale nie viac než 12 mesiacov po aplikácii prvej dávky očkovacej látky proti ochoreniu COVID-19 s dvojdávkovou schémou, pokiaľ bola aplikovaná druhá dávka očkovacej látky proti ochoreniu COVID-19,
- c) ktoré sú najmenej 21 dní, ale nie viac než 12 mesiacov po aplikácii dávky očkovacej látky proti ochoreniu COVID-19 s jednodávkovou schémou očkovacej látky proti ochoreniu COVID-19,
- d) ktoré sú najmenej 21 dní a nie viac než 12 mesiacov po aplikácii prvej dávky očkovacej látky proti ochoreniu COVID-19, ak bola prvá dávka očkovania podaná v intervale do 180 dní od prekonania ochorenia COVID-19,
- e) osoba prekonala ochorenie COVID-19 v období pred nie viac ako 180 dňami,
- f) ide o osobu do 10 rokov veku.
Organizátor hromadného podujatia je oprávnený požadovať od osoby vstupujúcej do vnútorných alebo vonkajších priestorov hromadného podujatia predloženie príslušného dokladu, ktorý preukazuje niektorú zo skutočností vyššie; do tohto dokladu je prevádzkovateľ zariadenia alebo organizátor hromadného podujatia oprávnený nahliadnuť.
V prípade, že aktuálna situácia spojená so šírením ochorenia COVID-19 si bude vyžadovať zavedenie opatrení v súlade s aktuálnymi nariadeniami Hlavného hygienika SR a Úradu verejného zdravotníctva SR, účasť pretekárov na podujatí môže byť upravená na základe rozhodnutia organizátora, resp. na stanovených epidemiologických a hygienických pravidlách pre organizovanie hromadných športových podujatí.